چه دوربینی برای فضای شما مناسب است؟

دوربین های بیرونی برای محیط های خارج ساختمان جایی که معمولا دوربین در معرض عوامل محیطی از قبیل باد , باران , برف , گرد و غبار , سرما و گرمای شدید و… استفاده می شوند. این دوربین ها علاوه بر ساخت داخلی مناسب برای شرایط سخت آب و هوایی از کاورهای محافظ محکم که در داخل آنها از فن و هیتر مخصوص بهره می برند استفاده می کنند.
دوربین های مدار بسته داخلی برای محیط های داخل ساختمان مانند اتاق ها,فروشگاهها, ادارات, راهروها, پارکینگ های سرپوشیده, …. که بطور معمول برای این محیط ها از دوربین های دام استفاده می شود.
دلیل این انتخاب آن است که اولا زاویه دید دوربین مشخص نیست و دوم اینکه افراد ثانی براحتی قادر نخواهند بود زاویه دید آن را دستکاری کنند.
برای اتاق هایی با متراژ کمتر از 12متر بهتر است از دوربین هایی با لنز ثابت استفاده شود (دوربین های دام).

 

 

برای اتاق هایی با متراژ بیشتر از 12متر مانند سالن های کنفرانس بهتر است از دوربین هایی با لنز وریفوکال که البته به صورت دام می باشند استفاده شود.
راهرو ها و ورودی ها:
با توجه به اینکه این مکان ها از نظر امنیتی در درجه بالایی می باشند لذا بهتر است در شب و در تاریکی مطلق نیز تصویری قابل قبول به شما ارائه دهند. به همین منظور دوربین های دید در شب که بوسیله دیودهای الکترونیکی که اشعه مادون قرمز از خود ساتع میکنند پیشنهاد می شود.

 

 

مکانهایی نیز هستند مانند ورودی های اصلی ساختمان که بطور معمول بین دو محیط داخل و خارج تفاوتهایی از نظر نوری وجود دارد. برای چنین محیط هایی دوربین های واید داینامیک ارائه می شوند که خاصیت خنثی کردن این اختلاف نور را دارند.
فضاهای بیرونی ساختمان: (فضاهای باز, پیاده رو ها, پارکینگ ها)
این محیط ها مستلزم داشتن دوربین هایی هستند که لنز وریفوکال , کاور , و قابلیت دید در شب بودن را دارا باشند.

 

 

اما برای پارکینگ های عمومی که علاوه بر نظارت, ورود و خروج خودروها نیز هائز اهمیت است, از دوربین های کارلایسنس (پلاک خوان) استفاده می شود. این دوربین ها بوسیله نرم افزار مخصوص خود, توانایی ثبت پلاک خودروها را دارا می باشند.
سالن های صنعتی:
سالن های صنعتی مکانهایی وسیع هستند که مطمئنا شما نمیتوانید بوسیله دوربین های معمولی تمامی محیط را پوشش دهید. برای این منظور دوربین های اسپید دام که قابلیت زوم اپتیک تا 36 برابر و نیز چرخش حول محور افقی تا 360 درجه و محور عمودی تا 90 درجه رادارا می باشند توصیه می شود. این دوربین ها به 2نوع داخلی و خارجی عرضه شده که هم در داخل محیط و هم در خارج و در برابر بارندگی مقاوم می باشد.

 

اطلاعات تماس


محصولات


تجهیزات شبکه و زیرساخت
سرور و تجهیزات ذخیره سازی

HP

تجهیزات نظارت تصویری

اطلاعات تماس


نشانی

تهران، خیابان دکتر شریعتی, روبروی ایستگاه مترو شریعتی, نبش خیابان زیبا, ساختمان زیبا پلاک ۶۶, طبقه سوم​, واحد ۹

کد پستی

۱۹۴۸۸۴۵۴۳۷

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

واحد خدمات پس از فروش

کارمند پشتیبانی

واحد خدمات پس از فروش
تلفن

02191005100

تلفن

02191015050

ایمیل

info@dorsaco.net

ساعت کاری

۸:۰۰ تا ۱۶:۳۰

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تدبیر اندیشان درسا می باشد.