هارد SAS چیست؟

SAS مخفف Serial Attached SCSI می باشد که یک تکنولوژی برای انتقال اطلاعات ورودی و خروجی به صورت ترتیبی یا نقطه به نقطه به دیسک سخت است.
دیسک های SAS دارای ظرفیتی از ۳۰۰ گیگابایت تا 2400 گیگابایت می باشند، که ظرفیت بالایی ندارند ولی سرعت و دسترسی بالایی دارند و برای سخت افزاری هایی که عملیات انتقال اطلاعات با سرعت بالارا انجام می دهند، استفاده می‌شود. مانند عملیات بانکی
کابل SAS می‌تواند تا ده متر طول داشته باشد و نکته جالب در مورد آن نیز این است که دیگر نیازی به استفاده از کابل مجزای برق وجود ندارد چون کابل SAS به صورت همزمان قدرت انتقال برق و داده‌ها را دارد.
همانطور که در پست های قبلی به مفهوم IOPS اشاره شد، در حال حاضر بهترین شیوه اندازه گیری عملکرد یک هارد دیسک، میزان IOPS آن است. IOPS در واقع میزان و سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی هارد دیسک را نمایش می‌دهد. IOPSبرای دستگاه‌های ذخیره‌سازی SAS با سرعت ۱۰K نزدیک به ۱۲۰ در نظر گرفته شده. این میزان برای دستگاه‌هایی با سرعت ۱۵K تا ۱۸۰ نیز افزایش پیدا می‌کند که بیش از دو برابر نوع SATA است. این اعداد با در نظر گرفتن حجم زیاد کاری به وجود آمدند.

اطلاعات تماس


محصولات


تجهیزات شبکه و زیرساخت
سرور و تجهیزات ذخیره سازی

HP

تجهیزات نظارت تصویری

اطلاعات تماس


نشانی

تهران، خیابان دکتر شریعتی, روبروی ایستگاه مترو شریعتی, نبش خیابان زیبا, ساختمان زیبا پلاک ۶۶, طبقه سوم​, واحد ۹

کد پستی

۱۹۴۸۸۴۵۴۳۷

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

واحد خدمات پس از فروش

کارمند پشتیبانی

واحد خدمات پس از فروش
تلفن

02191005100

تلفن

02191015050

ایمیل

info@dorsaco.net

ساعت کاری

۸:۰۰ تا ۱۶:۳۰

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تدبیر اندیشان درسا می باشد.