هارد SATA چیست؟

استاندارد SATA مخفف Serial Advanced Technology Attachment است. که یک تکنولوژی برای انتقال اطلاعات ورودی و خروجی به صورت موازی به دیسک سخت است.
درایورهای SATA با حجم بالای سه ترابایت امروزه بسیار فراگیر شدند و حتی دیسک‌هایی با حجم هجده ترابایت از این خانواده به بازار عرضه شدند. گرچه معمولا میزان حجم این درایو‌ها چیزی بین یک یا شش ترابایت در نظر گرفته می‌شود که بسیار مقرون به صرفه است، به همین منظور بیشتر برای مصارف خانگی و دسکتاپ تولید می‌شوند. در این نوع استفاده معمولا فشار زیادی روی دستگاه ذخیره‌سازی برای سرعت دسترسی نیست و بیشتر برای پشتیبان گیری مورد استفاده قرار می‌گیرند.
طول کابل‌های SATA به یک متر محدود می‌شود و وظیفه انتقال برق و اتصال به منبع تغذیه نیز توسط دو کابل کاملا مجزا انجام می‌شود.
در حال حاضر بهترین شیوه اندازه گیری عملکرد یک هارد دیسک، میزان IOPS آن است. IOPS در واقع میزان و سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی هارد دیسک را نمایش می‌دهد. در صنعت ساخت دستگاه‌های ذخیره‌سازی میزان هشتاد IOS برای دستگاه‌های SATA با سرعت ۷.۲K پذیرفته شده است .این اعداد با در نظر گرفتن حجم زیاد کاری به وجود آمدند.

 

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

اطلاعات تماس


محصولات


تجهیزات شبکه و زیرساخت
سرور و تجهیزات ذخیره سازی

HP

تجهیزات نظارت تصویری

اطلاعات تماس


نشانی

تهران، خیابان دکتر شریعتی, روبروی ایستگاه مترو شریعتی, نبش خیابان زیبا, ساختمان زیبا پلاک ۶۶, طبقه سوم​, واحد ۹

کد پستی

۱۹۴۸۸۴۵۴۳۷

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

واحد خدمات پس از فروش

کارمند پشتیبانی

واحد خدمات پس از فروش
تلفن

02191005100

تلفن

02191015050

ایمیل

info@dorsaco.net

ساعت کاری

۸:۰۰ تا ۱۶:۳۰

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تدبیر اندیشان درسا می باشد.